۱۳۹۶ بهمن ۱۵, یکشنبه

ماسک مسخره خواهر بی‌قرار بر روی صورت مأمور وزارتی: محسن مؤکدی


ماسک مسخره خواهر بی‌قرار بر روی صورت مأمور وزارتی: محسن مؤکدی



اخیراً مصاحبه‌ای در یک سایت وزارت نجاست آخوندی درج‌شده تحت این عنوان که خواهر من شکایت از این دارد که مجاهدین برادر مرا گمراه و مغزشویی کردند و این فرد ساده‌ دل (یعنی من) را با خود برده و اسیر کرده‌اند والان حتی اجازه نمی‌دهند که من صدای او را بشنوم و تماسی بگیرم و به همین خاطر خیلی بی‌قرار شده است!
به وزارت بی‌قرار نجاست اطلاعات که بوی سرنگونی را پس از قیام دی‌ماه و بهمن‌ماه مردم ایران به‌خوبی حس کرده است، باید گفت که دیر آمدی ای آخوند سرمست! خیلی واضح است که وقتی بوی الرحمن این نظام نکبت و تباهی بلند می‌شود، به هر خس و خاشاکی چنگ می‌زند و از فرط استیصال سناریوهای مضحک و مشمئزکننده‌ای را رو می‌کند که مرغ پخته را نیز به خنده وامی‌دارد و دم خروس از زیر قبای ملأ به‌خوبی پیدا می‌شود.
اولاً که بین ما و این رژیم ننگ و جنایت دریایی از خون رشیدترین فرزندان این میهن قرار دارد، من‌جمله برادر شهیدم مجاهد خلق حسین مؤکدی و همسر او خواهر مجاهد شهید اقدس همتی که خون پاک خود را در قتل‌عام سال ۶۷ فدیه این خاک و میهن کردند و ننگ خیانت و تسلیم را به دل جنایتکاران باقی گذاشتند.
مجاهدین شهید اقدس همتی و حسین موکدی
دوم آنکه معلوم نیست چطور شده است که خواهر بی‌قرار بعد از سی‌ودو سال تقاضای ارتباط با من، سر از سایت‌های وزارت اطلاعات آخوندی درمی‌آورد. درصورتی‌که من ارتباط و تماس با خانواده داشتم و بارها با پدر و خواهرانم و حتی بچه‌های خواهرانم نیز صحبت کرده‌ام و در این زمینه هیچ محدودیت و مشکلی نبوده است. از طرفی معلوم نیست که این چه خواهری است که حتی اسم مرا نمی‌داند و بعد از بیش از سی سال که من اسمم را از ایمان به محسن تغییر داده‌ام و همه من‌جمله قبل از دیگران خانواده‌ام در جریان بودند و با این اسم مرا صدا می‌کردند، بجای محسن مرا ایمان وردی خطاب کرده است و نه محسن مؤکدی!. این چه خواهری است که حتی حاضر نشده است که اسم خود را بگوید و تنها بانام خانم مؤکدی صحبت کرده، معلوم است که وزارت ننگ و جنایت خیلی عجله داشته و دستپاچه بوده است. 
واقعیت این است که بعد از هجرت بزرگ و پیروزی درخشان مقاومت که پوزه آخوندها را به خاک مالیده و دستش در کشتار مجاهدین با بمب و موشک و … کوتاه شده و بعد از قیام بزرگ مردم ایران، وزارت ننگین جاسوسی آخوندی به یاد تماس خانوادگی من افتاده و درسایتهای خود برای من و خانواده‌ام اشک تمساح ریخته و زوزه شغال سر داده است. ای ننگ بر این رژیم خون‌خوار که حتی از خانواده‌ها نیز نمی‌گذرد و با انواع و اقسام توطئه‌ها و فشارهای غیرانسانی چنین جنگ کثیف روانی را علیه خانواده‌ها به راه انداخته که مصداق جنایت علیه بشریت است.
در اینجا می‌خواهم اعلام کنم که انتقام تک‌تک خون‌های به‌ناحق ریخته مجاهدین شهید را از ولی‌فقیه زهوار دررفته این رژیم، علی گدا و از وزارت ننگ و جنایت آن خواهیم گرفت و عهد خود را با خلق قهرمان ایران و شهدای جاودانه آن و شهدای قیام سراسر مردم ایران تا پایان استوار نگه خواهیم داشت.
مرگ بر رژیم پوسیده آخوندی
درود بر رجوی – زنده‌باد آزادی
محسن مؤکدی ۹۶٫۱۱٫۱۰

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر