۱۳۹۶ آذر ۱۶, پنجشنبه

سرهنگ لئو مک گلاوسکی: او(بتول سلطانی)‌ مأمور نیروی قدس و رژیم ایران بود…


سرهنگ لئو مک گلاوسکی: او(بتول سلطانی)‌ مأمور نیروی قدس و رژیم ایران بود…




مزدور بتول سلطانی-min
سرهنگ لئو مک گلاوسکی از فرماندهان آمریکایی حفاظت اشرف تا سال۲۰۰۸ بود که به توطئه‌های وزارت اطلاعات علیه اشرف و مجاهدین اشراف داشت. 
در زیر بخشی از سخنان افشاگرانه وی در مورد مزدور وزارت اطلاعات بتول سلطانی که در تاریخ۲۴مارس۲۰۱۲ در پاریس ایراد کرده بود آورده شده است.
«اما می‌توانم در مورد یک نفر به شما بگویم که ما از او خبر دریافت کردیم. او بتول سلطانی بود. اگر این نام را تابه‌حال نشنیده‌اید او ساکن اشرف بود و به ایران بازگشت. یکی دو ماه بعد من نصف شب از طریق ایستگاه‌های پلیس ما در خارج از اشرف یک تماس عجولانه تلفنی دریافت کردم که می‌گفت خانم سلطانی با پاسپورت ایرانی به عراق بازگشته است و او از طریق مترجم خودم گفت که او مجبور شده است که به عراق بازگردد تا خانواده‌اش در ایران امن بماند. او گفت از دست گروگان گیرانش در بغداد فرار کرده و می‌خواهد به کمپ اشرف بازگردد. بسیار خوب.
مدت کوتاهی بعد او دوباره در اشرف ظاهر شد. این بار با اعتراض به اینکه گویا همسرش در اشرف توسط اشرفی‌ها به‌زور نگهداری شده است. من شخصاً با همسر او مصاحبه کردم. همان‌طور که با هزاران نفر دیگر در اشرف به همراه خانواده‌های آن‌ها مصاحبه کرده بودم. او (سلطانی) حالا دیگر مأمور نیروی قدس و رژیم ایران بود.
مزدور بتول سلطانی-min
می‌توانم به شما بگویم که ساکنان اشرف آنجا هستند چراکه خواست آن‌ها همین است»….
سایت ایران افشاگر

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر