۱۳۹۶ مهر ۲۰, پنجشنبه

به زودی خواهید دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. خیلی‌ها دارند گمانه‌زنی می‌کنند.

به زودی خواهید دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. خیلی‌ها دارند گمانه‌زنی می‌کنند. 



رئیس جمهور آمریکا شب گذشته در گفتگو با شبکه خبری فاکس‌نیوز در باره توافق هسته ای و خواسته های مردم ایران گفت: شما مردمی را در خیابان‌های ایران می‌بینید که می‌رقصند و شعارِ "مرگ بر آمریکا" سر می‌دهند. آنها احتمالا به صحنه آورده شده‌اند چرا که من باور دارم مردم ایران، مردم بزرگی هستند که آزادی می‌خواهند و خواهان دوستی با ما هستند. من واقعا به این باور دارم.
به گزارش سایت تقاطع، ترامپ در ادامه این گفتگو در پاسخ به سئوالی در باره برجام از فاش کردن تصمیم نهایی خود در این باره خودداری کرد و گفت: به زودی خواهید دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. خیلی‌ها دارند گمانه‌زنی می‌کنند. هرچند فکر نمی‌کنم نیازی به حدس زدن زیادی داشته باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر