۱۳۹۶ مهر ۲۱, جمعه

اعلام استراتژی جدید آمریکا علیه رژیم ایران توسط دونالد ترامپ

اعلام استراتژی جدید آمریکا علیه رژیم ایران توسط دونالد ترامپ
سخنرانی دونالد ترامپ در رابطه با استراتژی جدید آمریکا در قبال رژیم ایران

سخنرانی دونالد ترامپ در رابطه با استراتژی جدید آمریکا در قبال رژیم ایران

زنده
 
ساعت 1925:
دونالد ترامپ استراتژی دولت آمریکا در قبال رژیم ایران را اعلام کرد. وی گفت: من تبعیت رژیم ایران از توافق اتمی را تأیید نمی‌کنم. این رژیم بارها همین توافق اتمی را نقض کرده و به بازرسان اجازه بازرسی نمی‌دهد.
دونالد ترامپ افزود: رژیم ایران در کنترل یک حکومتی یاغی است که یک ملت پرافتخار را به بند کشیده است. این رژیم از گروه‌های تروریستی مثل القاعده و داعش و از جنایات شیمیایی بشار اسد حمایت می‌کند. رژیم ایران به تروریسم و جنگ در سراسر خاورمیانه ادامه می‌دهد و من یک استراتژی جدید برای مقابله با آن ارائه می‌کنم.

رئیس‌جمهور آمریکا گفت:
سپاه پاسداران نیروی تروریستی فاسد رژیم ایران است. استراتژی جدید آمریکا با تحریمهای سخت علیه سپاه پاسداران شروع می‌شود. من به خزانه‌داری اجازه می‌دهم تا تمامیت سپاه پاسداران را مورد تحریم قرار بدهد.
دونالد ترامپ گفت: قربانیان اصلی رژیم ایران مردم ایران هستند که قیمت بسیار سنگینی به‌خاطر این حکومت پرداختند. مردم ایران خواهان آن هستند تاریخ پرافتخار خود را به دست بیاورند.
ساعت 1913:
رئیس جمهور آمریكا: من اعلام میكنم كه تبعیت رژیم ایران از توافق اتمی را تایید نخواهیم كرد.
ساعت 1912:
دونالد ترامپ: استراتژی جدید آمریكا با تحریمهای سخت علیه سپاه پاسداران شروع میشود‎
ترامپ: به خزانه داری آمریكا اجازه میدهم تا تمامیت سپاه پاسداران را تحریم كند.
ساعت 1910:
دونالد ترامپ: ایران در کنترل یک حکومت یاغی است که یک ملت پرافتخار را به بند کشیده است.
ترامپ: رژیم ایران از گروههای تروریستی مثل القاعده و داعش حمایت می‌کند.

رئیس‌جمهور آمریکا: رژیم ایران بارها همین توافق اتمی را نقض کرده و به بازرسان اجازه بازرسی نمی‌دهد.

دونالد ترامپ: رژیم ایران به تروریسم و جنگ در سراسر خاورمیانه ادامه می‌دهد و من یک استراتژی جدید برای مقابله با آن ارائه میکنم.
ساعت 1900:
دونالد ترامپ: ایران در کنترل یک حکومتی یاغی است که یک ملت پرافتخار را به بند کشیده است.
 
ساعت 1845:
سایت فرانس 24، 13اکتبر 2017 – (21مهر96، خزانه‌داری آمریکا سپاه پاسداران رژیم ایران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی نامگذاری می‌کند).

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر