۱۳۹۶ مهر ۲۵, سه‌شنبه

محمد تورنگ؛ سقوط شتابان در منجلاب آخوندی

محمد تورنگ؛ سقوط شتابان در منجلاب آخوندی

torang 1-min11
sanad Torangمحمد تورنگ؛ سقوط شتابان 1
این‌جانب محمد تورنگ در اردوگاه اسیران جنگی جنگ ۸ ساله ایران و عراق بودم و توسط سازمان مجاهدین خلق ایران آزاد شدم من در سال ۱۹۹۲ بعد از لست کال (Last call) صلیب به ارتش آزادی‌بخش ملی ایران پیوستم اکنون‌که تصمیم به ترک مبارزه گرفتم موارد زیر را گواهی می‌دهم:
۱- در سازمان مجاهدین از ابتدا تا انتها جز مهر و محبت و رسیدگی چیز دیگری ندیدم.
۲- من ازاین‌پس هوادار سازمان هستم و به مرزبندی با رژیم و دشمن مجاهدین به‌طور مطلق وفادار هستم.
۳- با احترام به خون شهیدان و راه مشی آن‌ها اعلام می‌کنم که خودم توان و کشش مبارزه و ماندن در سازمان و تشکیلات را ندارم.
۴- سازمان بارها مرا مخیر کرده بود که به دنبال زندگی شخصی خود بروم کما اینکه در ابتدای ورود به آلبانی نیز مرا مخیر کرد که به دنبال زندگی مطلوب خود بروم اما من تا این تاریخ آگاهانه انتخاب کرده بودم که در سازمان و تشکیلات بمانم و هیچ اجباری در این زمینه وجود نداشت.
۵- درصورتی‌که دشمن و مزدوران و همدستانش بخواهند موضوع شخص مرا مورد سوءاستفاده علیه سازمان قرار دهند خودم جواب همه آن‌ها خواهم داد
۶- ازاین‌پس مسئولیت قانونی کلیه موضوعات مربوط به خودم بر عهدة خودم می‌باشد و از سازمان انتظار هیچ‌گونه وقت گذاری بیشتر ندارم
۷- بسیار سپاسگزارم که در این سال‌ها حداکثر رسیدگی در مورد من به عمل آمد با احترام و پوزش از همة زحمات و انرژی که از سازمان گرفتم
مرگ بر رژیم پلید ولایت‌فقیه
زنده‌باد مجاهدین و ارتش آزادی‌بخش ملی ایران
محمد تورنگ
۴/دی/۹۵
مزدور تورنگ که بر روی آبشاری از خون شهیدان به آلبانی فرستاده‌شده بود بعد از مدتی در ارتباط با فردی مشکوک به نام محمدامین صالحی قرار گرفت.این فرد که برای جاسوسی و جذب مزدور برای رژیم به آلبانی اعزام‌شده بود، ارتباط محمد تورنگ را با سفارت رژیم در آلبانی وصل کرد.با مشخص شدن این ارتباط خائنانه و کثیف به وی هشدار داده‌شد که مرز خود را با عوامل و مأمورین رژیم حفظ کند:
sanad Torangمحمد تورنگ؛ سقوط شتابان 2
در تاریخ ۱۶/۱۲/۹۵ سازمان مجاهدین خلق ایران به این‌جانب محمد تورنگ اخطار و هوشیاری داد که بایستی کلیه مناسباتم را از هرگونه ارتباط مستقیم و غیرمستقیم با رژیم و عوامل و همدستانش قطع کنم و از هر ارتباطی با مزدوران اجتناب کنم.
بدین‌وسیله اعلام می‌کنم که من هیچ‌گونه ارتباطی مستقیم با رژیم و عوامل آن نداشتم اما اذعان دارم مواردی از بی‌توجهی و بی‌مرزی در مناسبات غیررسمی داشتم که بدین‌وسیله نسبت به آن شرمنده هستم و از سازمان مجاهدین خلق درخواست دارم تا فرصت آزمایش به من بدهند تا من در عمل این مسئله را به اثبات برسانم من همچنان به مرزبندی‌های سیاسی خودم با رژیم وفادارم و همچنان خودم را هوادار سازمان میدانم و به پرنسیپ مای سازمان با عوامل رژیم کاملاً آشنا هستم و میدانم دریایی از خون بین این دو وجود دارد
هیهات از برقراری هر ارتباط جزئی و غیر جزئی با خونین‌ترین و جنایتکارترین حکومت ننگین در جهان (حکومت پلید آخوندی)
درود بر مجاهدین و ارتش آزادی‌بخش ملی ایران
مرگ بر رژیم پلید آخوندی
محمد تورنگ
۱۶/۱۲/۹۵
محمد تورنگ؛ سقوط شتابان 3
به‌ضمیمه تعهداتم نسبت به مرزبندی با رژیم مواردی را که اشتباهاً بی‌توجهی و یا بی‌مرزی کردم به شرح زیر است که همچنان که گفتم بعدازاین متعهد می‌شوم هیچ‌ یک از این موارد از من سر نزند و ضمناً هرگونه اطلاعاتی از فعالیت‌ها و ارتباطات مشکوک را که مطلع شوم در اسرع وقت به رابط سازمان مجاهدین خلق ایران در آلبانی اطلاع خواهم داد:
==========================
ولی نامبرده مجدداً در ارتباط با سفارت رژیم در آلبانی قرار گرفت.
به همین دلیل مجاهدین، هرگونه ارتباط با وی که راه مزدوری در پیش‌گرفته بود را قطع کردند.
محمد تورنگ؛ سقوط شتابان4
وی برای اثبات «خیانت خود» و بازگشت به زندگی خفت‌بار، مأمور به اجرای یکسری وظایف محوله از سوی سفارت رژیم در آلبانی شده و در فاصله کوتاهی به‌عنوان پادوی سفارت، مأموریت‌های زیر به وی ابلاغ شد:
-تبلیغ بازگشت زیر حاکمیت رژیم
-کمین‌گذاری بر سر راه مجاهدین، تشویق آن‌ها به خیانت
– سم‌پاشی و شایعه‌پراکنی علیه تشکیلات مجاهدین
-ارتباط با دژخیمان اطلاعاتی و مأموران جنایت‌کار وزارت اطلاعات در انجمن نجاست… ازجمله احمد هاجری، حسن آتش افزون و …
torang- HASAN ATASHAFZON
در فروردین ۹۶، مزدور تورنگ به همراه مزدور دیگری به‌نام رئوف فرامرزی، جواز بازگشت به نزد رژیم را از وزارت اطلاعات دریافت کرده و بعد از تخلیه اطلاعاتی در تهران، برای نمایش‌های موردنیاز ولی‌فقیه ارتجاع به کار گرفته شدند.
TORANG- FARAMARZIمحمد تورنگ؛ سقوط شتابان
۹۶محمد تورنگ و رئوف فرامرزی درآخرین شوی نمایشی پرس تی.وی رژیم- مهر   
سایت ایران افشاگر
مهر ۹۶
لینک های مرتبط
افشای مزدور احمد هاجری
  افشای مزدور حسن آتش افزون 
   سند PDFPDF افشای مزدور محمد تورنگ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر